Concurso 5 anos: “O meu paraíso galego”

Para celebrar estes 5 anos queríamos facer algúns regaliños que xa iba sendo hora. E como nesta época os cartos escasean o mellor foi darlle un pouco a cabeza e pensar nalgún detalliño orixinal. O outro problema que nos xurdiu era que non tiñamos agasallos para todos así que ocurriusenos un concurso.

 O concurso chámase “O meu paraíso galego”. So tedes que escribirnos no Facebook, no Twitter ou nos comentarios do artigo contándonos o teu sitio favorito de Galicia. Valen montes, prazas, monumentos, praias, bares, faros, museos ou o que se che ocorra. E como seguramente teñas varios podes contarnos cantos queiras. Agradecemos fotos ou info que nos poda axudar a descubrir ese sitio que tanto che gusta.

Imos co premio. Temos 15 imáns coas nosas fotos de Instagram que fixemos en Stickygram. 10 deles os sortearemos entre todos os que participedes e os outros 5 os repartiremos entre os sitios que máis nos sorprendan. Tedes ata o día 2 de Setembro as 23:59 para participar.

One thought on “Concurso 5 anos: “O meu paraíso galego”

  1. “O meu paraíso galego” es el pueblo de Laxe, en la provincia de A Coruña. Todos los pueblos da Costa da Morte tienen encanto pero Laxe es mi favorito. Tiene una de mas mejores playas gallegas, de arena blanca y fina, con una extensión de casi 2km. Cuando sopla el viento del norte, algo bastante habitual, te puedes resguardar entre las dunas. Y si sólo quieres dar un paseo, a lo largo de la playa encontrarás varios miradores de madera.

    Es un pueblo marinero y su lonja rebosa de actividad. Puedes probar la calidad de los pescados y mariscos de la zona en cualquiera de los numerosos bares y restaurantes de la zona. Los mejores son la marisquería Zurich y A Casa do Arco. Para tomar el café con tranquilidad o un digestivo Gin Tonic, entonces la cafetería A Ventana.

    Y para la tarde, nada mejor que un paseo hasta el faro da Insua. Este faro no es el más antiguo (es de los años 20) ni el que se encuentra a mayor altitud (solamente 50 metros sobre el nivel del mar) pero obtendrás unos atardeceres espectaculares y en días de mal tiempo una muestra del mar enfurecido y por qué lo llaman Costa da Morte. Desde este punto a la derecha divisas Corme y a la izquierda Camelle.

Deixar unha resposta